Şirket tarafından açıklanan istatistiklere göre, Facebook'a taşınabilir bir cihazdan giriş yapanların sayısı bu yılın Haziran ayına göre 48 milyon daha artarak 600 milyona yükseldi.
Harvard Üniversitesi içindeki başlangıç yıllarından bu yana Facebook kullanıcıları birbirini 140 milyar kere arkadaş edindiler.
Facebook'un hisse senetleri başlangıçtaki 38 dolarlık değerinden gerileyerek 22 dolara kadar düşmüş durumda ve hisselerin değerini koruması, kullanıcılarını istikrarlı bir şekilde artırmasına bağlı.
Yorumcular, hissedarların, şirketin henüz güçlü olmadığı piyasalarda yayılarak yeni kullanıcılar edinmenin yanısıra mevcut kullanıcılarından da daha çok yararlandığını görmek isteyeceğine dikkat çekiyorlar.
Ovum adlı teknoloji araştırma firmasının baş yorumcusu Eden Zoller bunu, "Facebook'un önündeki en önemli hedef sadece kullanıcı sayısını artırmak değil, ama bundan daha önemlisi kullanım biçimlerini zenginleştirip derinleştirmek" diye ifade etti.
Facebook açık farkla dünyanın en büyük iletişim ağı ama dünyanın Çin ve Rusya gibi bazı önemli bölgelerinde hala en çok yerel iletişim ağları tercih ediliyor.